Monday, June 20, 2011

Saya Bersyukur Yang Teramat

Salam.

Bersyukur teramat terjumpa blog Hanis Zulaikha dan finally blog ibunya Model 80an dari sana saya isikan masa lapang dengan berblog. Dari alam maya, terbukalah hijab persahabatan antara bloggers ini dan hari ini pula saya terbaca belog Kakchik@ella. Blog berisi dan sempoi. Kagumnye saya, jejari halus kakchik@ella mengisi harian saya yang padat dengan keceriaan. Comel orangnya, ibu muda yang aktif dan lestari. Thank you so much to her. Sayapun ada syndrom yang sama pada anak bujang. Puan Nani and Hanis, semoga kelahiran blog anda menjadikan lebih ramai orang lebih positif, InsyaAllah bertambahlah pahala anda sekeluarga dan kakchik@ella.

Today busy sangat...nasib bekla ada member2 yang sedia tolong. Thank you very much tham & Zeq...Just nak promote Pulau Mantanani Kota Belud, Sabah.

No comments:

Post a Comment