Thursday, June 23, 2011

Wanita Cantik Yang Saya Cari

Entah kenapa sejak dari dulu hingga sekarang, saya minat sangat dengan dua wanita yang kini tidak kelihatan kelibatnya. Mungkin anak-anak muda hari ini tidak mengenali Mazuin Hamzah & Julia Rais.

Dolu-dolu, Mazuin Hamzah ni penyanyi kepada kumpulan Quinary M kerana semua nama anggotanya bermula dari M tapi yang saya ingat Mazuin, Mahyun, Mahani & Mazlan. Lagu famous mereka Cinta Palsu. Sweet sangat2 Mazuin ni. Saya pernah tengok dia cameo dalam filem Dia Ibuku lama dulu. Perkahwinan Cinderella Mazuin Hamzah kepada Pengiran Sufri kerabat Di Raja Brunei sangat gilang gemilang. Last news dia dah bercerai afterthah tak ada khabar berita. Nak sangat tengok wajah dia sekarang.

Kalau ada orang yang tahu, harap sangat boleh share.

Saya rasa wanita Malaysia tercantik adalah pelakun Julia Rais. Cantik bangat, berita terakhir beliau mendirikan rumahtangga sebagai permaisuri kedua kepada YM Tengku Mahkota Pahang. Ada terjumpa gambar anak-anak dia kat Internet, Cunn macam bonda & ayahanda mereka.

7 comments:

  1. memang lama sungguh tak dengar apa2 berita pasal mereka ni la. masih ingat lagi Quinary M, Mazuin was so sweet. Julia Rais plak memang gorgeous & ini first time I tengok gambar dia dengan suami.

    ReplyDelete
  2. I suka sangat Mazuin Hamzah,nanti kalau ada info I'll update kat blog. tqvm dinas

    ReplyDelete
  3. salam mak wardah,
    tringat kwn sy s iras JR...turut jadi bualan kt univsity ;D

    ank dia ada iras kajol lah

    ReplyDelete
  4. Salam kenal Mak Wardah...akak pun minat kat Mazuin...teringat lagik suara dia ketika bersama Quinary M...ari tu ada berbual dengan kawan dari Brunei...lupa pulak nak tanya pasal Mazuin...

    Pasal Julia Rais tu...betul ke dia menetap di London?

    ReplyDelete
  5. So shy lady,

    meaning kawan u sangat cun...JR punya anak byk gen omputihkan...

    ReplyDelete
  6. Kak Anie, dengar cerita dia still tinggal kat Brunei dengan putera& puteri dia. Nak sangat tenguk dia sekarang

    ReplyDelete
  7. sy juga dr zaman mazuin dan julai rais..w,pun masa tu masih kecik tp sy selalu igt wajah mereka dizaman kegemilangan itu

    ReplyDelete