Thursday, December 13, 2012

Blog saya under renovation

Salam.

Kawan-kawan, minta maaf saya telah mengupah seorang pekerja lepasan SPM untuk memperbaiki blog saya yang bernama Muhammad Iqbal aka Along. Maaf saya akan kembali berkongsi cerita saya tentang kehidupan saya dan anak2 yang dikasihi.

Terima kasih yang tidak terhingga atas bantuan anda semua, Ya Allah hambamu yang hina ini bersyukur dikurniakan rakan2 maya yang sangat baik, permudahkanlah setiap langkah mereka dalam kehidupan, peliharalah diri dan keluarga mereka, berkatilah hidup mereka semua, rahmatilah hidup kami semua, Ameen.

Terima kasih dari saya dengan penuh jujur dan ikhlas.

Mak Wardah

30 comments:

  1. Lepas nie berwajah barulah rumah nie....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf lambat lagi lah berubah wajah, pekerja baru saya sibuk dgn latihan memandunya, n aktiviti2 lain

      Delete
  2. Replies
    1. Anim, thx dah ok dibaiki oleh anak akak Along

      Delete
  3. Replies
    1. Thx teenager housemaid, anak auntie dah baiki

      Delete
  4. Replies
    1. Zan, thx Along akak dah baiki. Alhamdulillah

      Delete
  5. semoga segala renivasi dipermudahkan hendaknya..insyaALLAH..

    ReplyDelete
  6. tak sabar menunggu.... mesti cantik dan kreatif hasilnya nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munna, thx Along tak pandai buat cantik2 tapi dia hanya baiki jer...ALhamdulillah

      Delete
  7. Mesti kreatif hasil tangan Muhammad Iqbal nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx Dinas, Alhamdulillah long baiki ajer

      Delete
  8. haaa tengah tunggu wajah baru yang bakal muncul..
    update cepat2 tau !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Nisah, wajah lama maaf Along hanya baiki

      Delete
  9. untunglah ada anak yang pandai
    repair blog.. ^____^


    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thnx Uji, setakat baiki tu bolehlah...Alhamdulillah

      Delete
  10. tak sabar nak tunggu kemunculan wajah baru belog. huhuhu~

    ReplyDelete
  11. sempena tahun baru nanti ye? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx Norh, wajah tetap lama hanya repair aje

      Delete
  12. Replies
    1. Salam kembali Hayati, moga puan sihat dan bahagia sempena menyambut 2013

      Delete
  13. Bila agaknya bakal beroperasi seperti sedia kala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. AA, thx dah beroperasi semula, Alhamdulillah

      Delete
  14. assalam, blog yg ni pun dah cantek dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thnx Kak Nora, berkat pertolongan Nini tokeh rempeyek bayam n popia nestum

      Delete