Sunday, April 13, 2014

Rahmat Allah

Salam tuan & puan,

Allah memberikan dugaan dan cabaran tetapi sebenarnya Allah ingin menduga tahap kesabaran kita. Ada orang yang baru sehar sahaja menghadapi masalah catuan air di pejabat dah nak mintak cuti separuh hari. Bayangkan mereka yang dah berbulan menghadapi masalah catuan air. Allah itu Maha Mendengar dan Mengetahui.

Di sini saya ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada saudari/saudara/tuan/puan yang memberi petua atau cara2 bagi menyelesaikan masalah yang dihadapi anak2 saya dalam merawat Oli anak angkat saya. Terima kasih dan sekarang Oli sudah sihat, comel dan menawan hati orang yang melihat. Syukur Alhamdulillah buah hati anak2 saya sudah sembuh.


Kata Puan bella Bubu Wardah turuti dan ini hasilnya. Selelu ubat jugak dengan eye mo makin sihat mata Oli.
Comelnya Oli amat memikat hati kami. Alhamdulillah.
Along sayangkan Oli, tata wada sangat manjakan Oli, segala peralatan dibeli bagi menjamin keselesaan Oli yang sakit. Doa kami Oli cepat sembuh.
Alhamdulillah mata Oli tambah baik, tak selsema lagi tapi belum aktif lagi sebab sewaktu Wardah ambil dia sgt baby lagi.
Tata wada jaga Oli macam menatang minyak yang penuh. Hari2 bukak blog nak tahu petua terbaru bagi mengatasi masalah Oli. Alhamdulillah, kasih sayang Wardah pada Oli membuahkan hasil apabila Oli hari ini adalah Oli yang baik kesihatannya atas doa dan maklumat serta rahmat Allah. Terima kasih dan hanya Allah yang dapat membalas jasa baik anda semua.
 Cakk...Oli yg sgt noty
Oli dah lasak bermain
Pandai bergurau
 Tilam supaya Oli lena tidur
Lepas mandi, Oli sgt happy
Oli yang sangat comel dan menawan
Saya ingin berkongsi rahmat Allah yang sangat saya syukuri dengan anda semua nanti.  Alhamdulillah, Alhamduilillah, Alhamdulillah.

6 comments:

  1. dah sihat dah...alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. beruntung oli dapat tinggal bersama insan yg menyayanginya

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..... saya ada meow jugak mak wardah... saja bela buat penghibur di kala sunyi... usia baru 2bulan .... dah lama tak bela meow...seronok jugak la.... nanti mak wardah beli la cat tree ...tempat menggaru... mungkin oli lagi ligat lepas tuh..

    meow saya menyusu dengan botol... macam jaga baby..heheheh....mainan pun banyak...terlebih aktif..pantang saya balik kerja...melompat sana sini..dh siap tunggu di sliding door... hati gundah gulana terus tersenyum....

    dah besar mak wardah boleh belikan brewer yeast.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. alolo comelnye oli!! semoga oli makin sihat dan aktif :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..makin sihat dia...

    ccuma saya x pasti sesuai ke tak kalau nak bg eyemo pada kucing..tp biasanya kalau kucing sakit mata, boleh bubuh Terramycin utk kitten...

    hari tu sblm saya keguguran, sempat jugak jaga 1 family stray cat dengan kitten yg 4-4 tu sakit mata...balik keje campak beg terus lap mata dorg dengan kapas yg dah celup dgn air suam..alhamdulillah makin baik cuma x leh nak jaga dorg lama sbb saya dlm pantang xde org nak uruskan dorg..terpaksa bg org adopt dorg tu... entah ape khabar la agaknyer dorg tuu..

    ReplyDelete