Sunday, June 22, 2014

Lama X update blog sedar2 Dah Nak Ramadhan

Salam. Alasan saya sebab lama tak update blog :
Sibuk jumpa orang
Sibuk urusan kerja 
Sibuk dengan merantau 
Sibuk dengan anak2
Sibuk dengan aktiviti keluarga 
Sibuk dengan Oli
Tetapi saya tetap ikuti tulisan kawan2...
 Jumpa ramai orang, semua peringkat jawatan, kelas kehidupan, sikap dan kelakuan tetapi Alhamdulillah di berikan Allah peluang untuk bernafas dibumiNYA ini
Itulah janji Allah pada saya, rezeki saya
Tapi dalam hati tetap ada budak ni dan adek2nya yang lain. Dialah harapan dan nyawa saya. Benua manapun saya berada, dia tetap dalam doa saya
Alah...gambar mak ndak senget pulak, kesihatan dan kekuatan mak ndak makin ditelan usia tetapi kami tetap akan bersama mak ndak sampai bila2. Cari masa jugak untuk bawak mak ndak makan2 apa yang dia suka. Hari2 gaduh dengan Oli kucing saya yang nakal...

MAAFKAN SEGALA KESILAPAN KAMI SKELUARGA, MOGA RAMADHAN INI LEBIH BERMAKNA DAN KIAT BERTEMU LAGI DI RAMADHAN AKAN DATANG, INSYAALLAH.

6 comments:

  1. Uncle sengetkan laptop untok nak luruskan gambar 'mak'

    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi...uncle gedek, tu belum puasa lagi...terima kasih membaca.

      Delete
  2. tanggungjawab yang utama kena dulukan mak wardah..
    salam ramadhan al mubarak

    ReplyDelete
  3. Betul Anim dah itu kewajipan kita. Sama2 kita berdua semoga Ramadhan ini kita dapat manfaatkan dengan baik sekali.

    ReplyDelete
  4. SLMT MYAMBUT RAMADHAN YE SIS

    ReplyDelete