Sunday, March 8, 2015

dunia remaja purba reput baru

salam. rindu utk menulis. rindu untuk berkongsi cerita kerana sekarang saya relax di rumah. Saya ada masa utk teman mak ndak di rumah, keluar makan dgn kawan2 paling penting menjaga kesayangans saya.
terlalu byk kenangan di tahun 2014 & jom kita berdoa yg baik2 sahaja utk 2015. Saya temui teman2 baru yg selalu mengajak saya jadi positif, keluarga baru daya group plhiv yg sgt baik & sgt mengerti. camelia sulaiman yg bukan hanya cantik tapi handal di dapur, pasangan suami isteri tuan marhalem dan isteri puan jamaliah yg sgt baik hati & semua yg lain. Yg ptg azana yg sgt baik hati. kawan2 doakan rezeki saya, kesihatan yg baik serta kebahagiaan akhirat & dunia.
saya yg makin reput tetapi saya sgt bahagia dgn keluarga yg tersayang. anak2 nyawa dan jantung saya. anak angkat baru kini makin membesar & cerdik. Oli my cat, 
masa hari pertama, tinggal dirumah kami, kini handsome & saya telah menerima menantu tapi belum bercucu, saya dah ke fasa reput tapi mohon Allah pinjamkan usia untuk menimang cucu. Along dah tahun tiga di universiti, wardah SPM tahun ini dan rumah saya makin sunyi nanti. 
Syukur Alhamdulillah atas rezekiNYA & Oli terkini sgt tampan orgnya.

sekarang Oli tekun belajar untuk SPM
mulai sekarang saya akan menulis semula. terimakasih.

9 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. missed u bella bubu. tq ajar akk jaga oli masa kecik.dulu. tq bella n doakan akk fpt memasuki kerjaya yg akk sukai. Moga sedara kekucen Oli cepat sembuh

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Replies
    1. katil sapa lg kalau bukan Oli, anak.bongsu akk tu. tq nieda singgah & baca

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. wah.. terus bersemangat kak..

    Moga Allah permudahkan segala urusanmu.. ^_^

    ReplyDelete