Wednesday, May 11, 2011

My heart & My soul

Salam.

Saya hanya ada 2 orang cahayamata. Sepasang dan teramat saya sayang. Hati dan hidup saya dipenuhi oleh anak-anak ini yang proses kelahirannya berbeza. Along dilahirkan normal tapi Wardah ceaser. This two weeks Along mid year exam, saya yang kecut perut tapi dia selamba aje. Peminat tegar Taylor Swift kejenye dlm kereta dengar lagu Taylor Swift, hobinya mengkaji jet-jet, army weapons dan all those items yang berkaitan Army & Defence. U may ask him any question on latest weapons @ jet, God Willing, my beloved Along can answer u directly. Entah kenapa my son minat sgt with this line. Ya ALLAH penuhi hati Muhammad Iqbal ini dengan Ilmu dunia akhirat milikMU, Siramilah nuraninya dengan kasehMU, hindarilah hatinya dari segala perbuatan mungkar yang di benciMU, Lindungilah diri anak lelaki yang paling aku kasihi ini dari segala bala bencana, hasad dengki manusia dan hasutan syaitan, tempatkan dirinya dikalangan mereka yang berakhlak tinggi & berilmu, Kekalkan kasih sayang kami dari dunia hingga ke akhirat, sesungguhnya aku sebagai ibu kandung yang melahirkan Muhammad Iqbal memohon restuMU dimana aku sentiasa mengampunkan segala dosa dan kesilapan anak ini kepada aku. Aku restui setiap usahanya, tempatkan kami dikalangan mereka yang berilmu & berakhlak, berikan kejayaan yang cemerlang kepada Muhammad Iqbal YA ALLAH kerana aku sebagai ibu amat menyukuri AnugerahMU ini, Berkatilah kehidupan kami. AMEEN.

Adek yang sweet daughter,
Belajar ok, sweet, rambut rebonding original. Selalu complaint bila saya outstation...Sayang mak cari rezeki untuk adek...Adekkan suka makan kat Secret Recipe, beli baju cantik, jeans branded & jalan-jalan...tapi lately dah lama mak tak bawak adek. Belajar adek ok tapi bab bersiap ke sekolah tu problem sikit, bedak tapi sapu semula, Adek tetap cantek walaupun tak pakai bedak. Adek tak pernah gedik. Adek jangan lupa off switch lepas iron baju, bilik tidur adek jgn bersepah, adek kan dah anak dara.

To Along & adek, all the best for your mid year.

1 comment:

  1. amin..
    saya dulu sepasang juga..lama kendian teringin nak baby...syukur Allah bagi sorang lagi baby girl untuk menambah ceria rumah kami ;)

    ReplyDelete