Tuesday, August 2, 2011

Hajjah Mazuin Hamzah - Cinderella Melayu Nearly Forgotten By All of Us

Saya masih kecil semasa Mazuin famous tetapi saya minat dengan karakter Mazuin dan fesyen pakaian beliau. Suara dia saya tak berapa minat but more on her character. Saya always mencari latest information on her, yela she was Malay Cinderella before. Disini saya kongsikan perkahwinan gilang gemilang Hajjah Mazuin yang saya mabil dari blog Shahrul SBS. Thank you Shahrul who promise to update latest info on Hajjah Mazuin after given the permission.

Kita imbau kenangan lalu...
Semuga Hajjah Mazuin Hamzah sentiasa sihat sejahtera bersama keluarga dan anak2 di Brunei.

5 comments:

  1. rasanya saya masih ingat nama ini

    ReplyDelete
  2. Mazuin & the Quinary M! kalau tak silap, the siblings are Mazlan, Mahyun, Mahani...sorang lagi dah lupa la pulak, aiseh..

    semoga beliau dikurniakan kebahagiaan selalu :)

    ReplyDelete
  3. Hi Mak Wardah, I really enjoyed looking thru these very nice pics.
    I have always enjoyed going to my Malay friend's wedding.
    Bila school days holidays, I would follow my best friend Amir balek kampong, stay in his house.

    And once helped to carry that bunga manggar at his cousin's wedding in the kampong.
    But they not keen I try the kumpang drums, as Chinese lion dance beat not appropriate for Malay weddings, ha ha ha.

    The bride and groom look very nice here.....
    You have a nice day and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete
  4. saya juga meminati dia dan band adik beradiknya. apa ke nama bandnya .. Quinary M ???. masa tu selalu dengar dia nyanyi dalam radio .. kalau tak silap dalam rancangan kelolaan Jamal Kerdil.

    ReplyDelete
  5. lupa nak beritahu tadi, saya dah buat entri tentang kay dan upload beberapa keping gambar di sini ..

    http://al-lavendari.blogspot.com/2011/08/memenuhi-permintaan-mak-wardah.html

    ReplyDelete