Tuesday, August 2, 2011

Ruhilla Roslan Mempersonakan Saya

Salam.


Kerana Ruhilla anak gadis kepada Datin Seri Normala Samsuddin telah membuat saya sanggup membeli majalah Nona di Airport Kucing walaupun barang peribadi saya sendiri sudah cukup banyak. Like mother, like daughter resulted me to salute Datin Seri Normala becoz....
1. Besarkan anak gadis secantik Ruhilla dengan kepandaian, kecantikan & penuh sopan santun walaupun dulunya dia sangat sibuk dan berstatus ibu tunggal.
2. Ruhilla bekas pelajar Kolej Tunku Kurshiah dan sekarang belajar di bawah tajaan JPA dalam bidang perubatan
3. Ruhilla sangat sopan santun dan lemah lembut serta pandai membawa diri.
4. Ruhilla disenangi oleh kawan-kawan dan kenalan.
Saya doakan anak gadis saya juga turut berjaya seperti Ruhilla dan mengekalkan identiti Melayu itu sendiri. To my precious soul, study hard & take good care of yourself. Padanlah Datin Seri pernah dinobatkan sebagai Wanita Melayu Tercantik. Credit to Blog Beautifulnara.

1 comment:

  1. anak dan mak sama cantik ;)
    suka tengok wajah normala dr dulu hingga kini

    ReplyDelete