Wednesday, January 4, 2012

Senang Message Saja (SMS)


Wardah & Frenz


W: k0 dpt klas pe?
F: aq kls trok bdoh
W: kls pe
F: kls XXXXXXXXXXX 11 doo
W: k la, cbe g. aq kls XXXXXXX
F: trer gile k0. k0 trer p0n.
W: rzki aq k0tttt.
F: bowinks la xde kwn. 
W:aq ada
F: rehat aq mkn ngan sape aa
W:aqla
F:Wada k wat b0d0 plak, susah aaaa...
W: nk g kedai ngan mak aq
F:k0 mmg...xleh wat ngadu.
W: k k0 wat aduan kat pelis




Tuan2 & puan,


Rosak bahasa, rosak budi bahasa. tiada ucapan salam.....Wardah2. Macam2 rgam budak2 zaman sekarang.

3 comments:

  1. baru je sound adik pompuan sys sbb hantar sms ayat yg buat sy pening kepala sy cakap kat dia 'boleh tak sms tu guna ayat yang senang paham?mak ni dah tua..tak paham bhs org muda'.
    insaf kejap je pastu buat balik ;(

    ReplyDelete
  2. Walaupun saya takda anak tapi students memang suka tulis macam ni, besaq punya pening kepala! Adehh..

    Saya sangat sangat sangat menghargai doa Mak Wardah untuk ibu saya, terima kasih banyak banyak. Hanya Allah SWT saja yg dapat membalas budi baik itu..

    ReplyDelete
  3. alamak.. kena hantar kelas tatabahasa ne

    ReplyDelete