Friday, March 20, 2015

Yakin pd rezeki halal Allah

salam. alhamdulillah, malam ini saya & Along makan di Terengganu Corner, Section 7, saya bertemu pemuda ini.
bekas siswazah kejuruteraan mekanikal UiTM tapi memilih berniaga char kuew tiow di seksyen 7 Shah Alam, Selangor. Hamba yg sangat teliti dari segi halal & haram dalam hidupnya.

sekelipan mata terhidang char seaweed noodle yang enak. Saya tanya mee apa dan dia ceritakan rahsianya. Sebungkus RM6.50 dgn 5 hidangan sgt berbaloi. Jom cuba & baca khasiatnya. Produk Melayu Muslim. InsyaAllah saya akan support produk ini.
khasiatnya, kehalalannya terbukti dan dibuktikan secara klinikal. Terima kasih titukang masak yg berijazah kejuruteraan mekanikal & terima kasih pembuat mee seaweed yang bijak. Moga Allah luangkan rezeki halal buat kalian seluas-luasnya  
enak, sihat & halal. saya salute anak muda ini dan saya janji saya akan beli mee seaweed ni lagi. InsyaAllah penjual mee & pencipta mi rumpai laut ini dibukakan rezeki Halal Allah seluas2nya. Terima kasih atas budi baik anda. 


1 comment: