Sunday, June 30, 2013

Hujung Minggu yang sangat meletihkan...

Dari Jumaat saya berkampung di sini dan saya bawak teman baik saya Nur Wardah bersama. Suasana dan aturcara yang tidak menentu tambahan cuaca panas terik membuatkan kami kurang selesa. Ekspo dan Karnival yang tidak menentu, penatnya metal dan fizikal tetapi InsyaAllah saya akan belajar dari kesilapan. Moga Allah sentiasa bukakan pintu hati saya untuk memperbaiki diri sendiri.
Ekspo dan karnival yang sangat lengang....
Kesian Wardah...boring katanya
Dia asyik dengan sesuatu, mulut dia pasti muncung
Breakfast makan roti sardin...
Wardah kata sardin sikit...saya kata Alhmadulillah dia jawab Iyolah...
Kat ekspo tak ada orang jadi kamilah pelanggan kambing panggang sampai penjual tu bagi brochures...
Kambing panggang yang sangat enak....Alhamdulilah. Saya nak lupakan kegagalan dan kesilapan saya, saya nak bangun esok dengan semangat juang yang baru.

4 comments:

  1. Ait, kenapa lengang ja karnival tu?

    Wahhh, kambing panggang! Kali terakhir saya makan kambing panggang ialah tahun lepas..tak berani nak makan selalu..tapi sedapppsss..

    ReplyDelete
  2. Mungkin kurang promosi kot tu psal kurang org dtg..
    Wah mcm sedap jerk kambing panggang

    ReplyDelete
  3. tgk gamba dh tahu dia bosan..hihi...

    ReplyDelete
  4. tak apa. boleh cuba lain kali. kali ni mesti dapat sambutan

    ReplyDelete