Friday, April 27, 2012

Mazuin Hamzah Wanita Cantik Yang Sentiasa Dicari

Saya amat meminati Mazuin Hamzah, sentiasa mencari maklumat terkini beliau. Walaupun beribu penyanyi baru muncul tapi Mazuin Hamzah tetap tidak berganti. Sekadar mampu berkongsi gambar lama beliau yang saya ambil dari blog lain.

Persoalan saya:-
1. Bagaimanakah rupa paras Mazuin Hamzah sekarang?
2. Bagaiman kehidupan beliau dan anak2?
3. Menurut seorang wanita bernama Hawa, Mazuin ada juga balik ke Kuala Lumpur melawat kakak2 beliau
    Bahagianya saya mendengar khabar itu. Terima kasih Puan Hawa.

Mazuin ketika baru mencecah usia 21 tahun. Gambar saya ambil dari blog Dunia kecilku, dimana kasih dan rindu kusemadikan...
Ayu Mazuin Hamzah ni, sopan orangnya
Memang sederhana orangnya
Sopan bergaya
Di hari perkahwinan
Selepas perceraian, tiada khabar berita. Doa saya Hajjah Mazuin Hamzah sentiasa sihat & bahagia disamping anak2 dan cucu (kalau ada). Sekira ada kawan2 lain yang tahu sila bercerita tentang sicantik ini .

1 comment: