Friday, September 14, 2012

HIDUP MESTI DITERUSKAN: ASTAGFIRULLAH, SEORANG IMAM PRANCIS NIKAHKAN PASAN...

HIDUP MESTI DITERUSKAN: ASTAGFIRULLAH, SEORANG IMAM PRANCIS NIKAHKAN PASAN...: REPUBLIKA.CO.ID, BERLIN -  Seorang imam di Prancis telah menikahkan pasangan gay yang sebelum ini sudah berkahwin di Afrika Selatan, nega...

24 comments:

  1. Replies
    1. Thanks Mayang, sesuatu yang menakutkan..dunia akhir zaman...

      Delete
  2. Replies
    1. Thanks naj mi, no problem kitakan sahabat...

      Delete
  3. hadehh..ni yg buat ramai orang salah faham tentang islam..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Thanks Murni, patutlah kadang2 sesuatu negara tu selalu di timpan bencanakan...

      Delete
  5. Replies
    1. Thanks Herma, bukan hanya terpesong tetapi menjatuhkan Islam sebenarnya...

      Delete
  6. sedey giler bc citer gini
    apa nak jadik donia hari ni

    p/s:: kaka actually ai nak private kan my blog start next week...nnt kaka leave email kat my comment box for invitation na

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks LadyAyu,
      Memang sedey nanti akak buat...

      Delete
  7. Replies
    1. Thanks AA, urut dada sampai boleh sakit jantung bila membacanya

      Delete
  8. salam kenalan maya..

    imam tu x tau ke.. dah namanya imam kalau ketepikan hukum cam na nak jadi ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aimaniman,
      Thanks sudi singgah...hukum yang mereka buat sendiri...

      Delete
  9. Astaghfirrullah..
    Apa nak jadi dgn org islam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Kak Yon,
      Memang tenat keadaan akidah mereka ni, menghalalkan yang haram sewenang2nya.

      Delete
  10. Macam2 dunia sekarang ni.. Dunia akhir zaman..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks pokok maggis depan rumah (PMDR),
      Makin lama makin tenat, dah tahap kronik jadinya...thanks sudi singgah

      Delete