Saturday, April 28, 2012

Usia Remaja Purba

Berkongsi usia remaja purba. Tiada lagi masa bermain air hujan, tiada lagi masa main softball, hanya ada masa untuk keluarga dan tugasan. Fokus hanya keluarga dan tugasan.
Saya tidak lagi ada waktu untuk bersosial kerana pada usia ini saya perlu belajar ilmu dan bersedia ke arah sana. Along & Adek doakan emak supaya panjang umur dan sihat tubuh badan serta akal fikiran.
Hidup ini hanya sementara, emak bersyukur ada keluarga yang bahagia, anak2 yang mendengar kata, kawan2 yang baik, jiran2 yang sepakat, tiada harga boleh membeli anda semua. Pa;ing mahal dalam meniti usia remaja purba emak ada masa membuka blog, bersahabat melalui alam maya. Terlalu banyak yang emak pelajari dari mereka. Kepada semua rakan blog, saya amat menghargai anda semua, Nini, Munna, blog nyanyisunyi, al-lavendri, dinas dan semua, andai ada komen saya yang menyakitkan hati saya mohon maaf banyak2. Teruskan menulis kerana anda semua berbakat dan saya bangga berkongsi tulisan anda. Salam ukhwah.

2 comments:

  1. salam kak,

    hehehe remaja purba ye kak..
    boleh dapat tiket diskaun klu naik bas ekspress :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala mak encik...rugilah akak dah lama tak naik bas express...cuba mak encik tengok zaman remaja akak...n3 sebelumnya.

      Delete